Lyxbohemiskt

Har slagit ihjäl en hel del tid på bussen idag, närmare bestämt 6 timmar. Nu hörs det som jag åkt till världens ände, eller en bit åt det hållet. Men nu gjorde jag inte det, utan jag hann bara till Umeå. Vilket var bra, eftersom det var precis dit jag skulle =)
     Satt då och bläddrade igenom Cosmo och läste att ostrukna kläder var inne.
Trodde aldrig att det hade varit, eller skulle bli inne. Men enligt cosmo så är det alltså ostukna kläder som är  det senaste. 
    Med andra ord så kan jag fortsätta packa som jag hitintills har gjort, eftersom ju "skrynkligare de är när du tar upp dem, desto bättre. Det ostrukna modet är fräscht lyxbohemiskt." 
Så nu är jag alltså fräscht lyxbohemisk efter att ha skumpat runt ett antal timmar ombord på en buss uppe i norrland ; )
     
    

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0