Pluggis squared

Okej, jag vet inte riktigt hur det kommer sig. Men testet jag utförde på mamma inför min slutrapport om mina medicinalväxter, det kunde jag ha gjort själv. Med slutsatsen att jag och Stina vi är definitivt släkt och dem fungerar!
    Jag har i princip varit hur pigg som helst HELA dagen och jag kan absolut inte somna nu, för jag är så pigg av rosenrotstabletten som jag tog imorse!
Idag har det endast varit ca -20 grader, med andra ord blia för den som har utstått -35 i några dagar! Så för att fira att det var så milt blev det en rask långpromenad med Mickan. Dock så var jag så pigg, så jag tror att jag skulle kunnat ta jämnfota hopp runt ;) 


Denna bild är tagen uppe i Ammarnäs för någon dag sedan, då det var ruskigt kallt ute...

Men då, precis som idag sken solen!



    Sedan så var det hem igen och vara super effektiv fram tills ikväll då Sanna dök upp för att ha en tjejkväll med en massa skvaller och sedan se säsongsstarten av Grey's =)
     Och nu har hon just farit hem, vet att det blev lite sent, men vi kunde bara inte sluta prata ;) Och nu ringde Robert just och meddelade att de vann matchen, så dem är vidare till playoff =)


Min maskara har förresten letat sig över vattnet och befinner sig nu mer i Sydamerika =)

Hasta luego!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0