Sommardag

Vet inte hur många gånger jag har sagt det, men det kan inte hjälpas. Det blir aldrig som man har tänkt sig.
För imorse hade jag tänkt att ta en ordentlig sovmorgon, eftersom jag ska upp fem imorgonbitti och har ytterligare fyra dagars jobb framför mig innan jag får lite ledigt. Hade till och med stängt av mobilen, men vad gjorde det när min lillebror inte hade gjort det? Så jag blev ändå väckt vid tio i åtta imorse och sedan kunde jag omöjligt somna om. Så jag har donat på lite i växthuset och sitter nu ute i solen och dricker milkshake och ska strax börja att cykla till jobbet.


Sommar i ett glas- Jordgubbsmilkshake



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0