Veckans fynd

Var för någon dag sedan på både Piraten och Nött & nytt, två secondhand affärer i Sorsele. Där man faktiskt kan göra en hel del fynd.


Jag hittade faktiskt en hel del. Bland annat en rosig sjal, ett litet fat som jag hade tänkt att ha min använda tepåse på. Fem gamla böcker som jag kände att jag bara måste ha och tio splitternya som "Legenden om Zorro", "Flickan från ovan" och "Alla var där". Så att nu har jag med andra ord massvis med läsning, om jag skulle få lite att göra någon dag. Vilket knappast är troligt, men då får man ta sig tid. För endast 130 riksdaler blev alla dessa godbitar mina. Det kallar jag fynd!




Mitt nya fat för använda tepåsar. Fyndat för en femma.


 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0