A love song to Bobby Long

Betydligt lugnare dag idag och faktiskt ingen träningsvärk. Kan ju ha varit för att Robert tvingade mig att stretcha igår. Men idag har det varit filmdag. Har sett Lost in Translation och A love song to Bobby Long. I dem båda hade Scarlet Johanson huvudrollen. Men jag tyckte ändå att den sistnämnda hade en bättre historia att berätta och jag gillade den mer. Men ingen av dem var dåliga, snarare tvärt om!




Nope, ska i säng och se hur min maratondag imorgon kommer att gå!
Jag håller både tummar & tår!



Kommentarer
Postat av: Anonym

A love song for bobby long e riktigt bra!

2009-08-21 @ 22:19:16
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0