9 mil på cykel

Jag och Robert slöt igår morse upp med massor av annat cykelsuget folk på våra nya cyklar. Det var ju Hjuldagen!
Sträckan var Ammarnäs-Sorsele, en distans på totalt 9 mil.
En sträcka som jag och Hella tidigare har trampat, men åt motsatt håll och då  i spöregn och motvind. Så det var roligt att cykla ner till Sorsele i uppehållsväder (nåja, nästan i alla fall).
     Trodde dock aldrig att jag skulle kunna slutföra hela loppet, eftersom jag vid starten hade 38 graders feber. Men envis som jag är så trampade jag på, skippade sista stoppet och rullade in i Sorsele efter 4 timmar och 45 minuter. Ingen supertid direkt, men jag och Robert var ganska nöjda. Jag hade trots allt 39 graders feber, så en delad andraplats är inte fy skam. Sedan blev det förståss en betydligt lugnare dag med spa och thaimat.




Kommentarer
Postat av: Catty

oh shit vad duktigt :) riktigt energiskt :) längtar till jag får börja träna igen :(

2009-08-18 @ 08:45:36
URL: http://catty.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0