Påsk

Härligt, härligt!
Åkte upp till stugan igår i vrede över att datorn strejkade. Eller kanske inte själva datorn, utan det var internet som krånglade. Typiskt!
Men spinningen igår gick bra, körde rätt så hårt. Så jag är lite mör idag.
Packade sedan ihop och lassade bilen full innan jag, mamma, mickan och lars körde upp till stugan.
Underbart härligt att få sova ut ordentligt. Även fast det inte blev en lika lång sovmorgon som jag hade räknat med. Vaknade nämligen helt utvilad strax efter åtta och satte igång med att plugga. Sen dess har det varit pluggning mixat med bak. Har nämligen gjort kärleksmums som jag har tänkt gå över med till mormors lillebror som skadat benet och sitter själv nu i påsk. Tänkte att han kunde behöva få bli lite uppmuntrad!
Hade även tänkt att göra en sats till mina arbetskompisar igår, men kladdkaksmuffinsarna hanns aldrig med.
   Nu är kakan klar och så är jag med mitt internetanvändande för idag. Nu ska jag kila över till byn.

Ikväll är det träning igen och sedan kommer farfar, marianne och pappa upp. Då blir skaran som kommer att vara här över påsk fullständig. Och ikväll blir det rökt, hemgjord korv och enbärsdrickat står och jäser så det är klart imorgon.
   Det enda negativa med dagen är att solen lyser med sin frånvaro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trött på att alltid hitta sist till gratis sidor bli då medlem på http://www.freestreet.se/?r=5096 , där kan du få presentkort och gratis prylar bara genom att besöka hemsidor, sidan har ännu inte många medlemmar så det är lätt att samla poäng.

Detta är inte menat som reklam utan ett litet tips.

Lycka till

2009-04-10 @ 18:00:19

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0