Ooops…jag råkade visst skida in!

Igår fick jag mig en rejäl överraskning när jag skulle läsa tidningen.

Jag och min moster var nämligen på förstasidan!

Och inte i vilken mundering som helst inte, utan utspökad till påskkärringar med huckle och rosiga kinder med skidor på fötterna, redo att starta i påskkärringrännet som hölls på påskafton i Ammarnäs. Fick mig minst sagt ett gott skratt, för allt för tjusig var man ju inte med en stor klänning som jag dragit över mina ytterkläder, så att man fick storleken av en michelingubbe :P





Inte nog med att vi pryder tidningarna, ett relativt långt klipp har även blivit utlagt på youtube. Så nu är man påskkärringkändis eller nått..och Kim är kungen bland tupparna.  
Fast ingen slog min moster, som vann alltihopa. Hon utsågs nämligen till den bäst utklädda.


Men jag hann med mer än att bara kämpa mig runt i långklänning. På kvällen serverade jag och stod i baren. Josh och hans vänner spelade och det var ösigt värre ; ) Riktigt roligt att stå i baren, men fullt upp. Det var som vanligt med andra ord. Kom inte hem förrän efter sju någon gång, dvs, jag gick och lade mig när de andra klev upp.


Resten av påskdagarna har flutit på som vanligt, tränat, försökt att sola lite, umgåtts med släkten, kört skoter och varit ute och ridit med Becca. Och nu är jag nere i Sorsele, åkte ner igår efter träningen. Men nu borde jag packa, ska till Robert efter spinningen ikväll = )


Kommentarer
Postat av: CLARA

Kul att vara med i tidningen! ;)

2009-04-15 @ 19:21:18
URL: http://aralcc.blogg.se/
Postat av: Jen

va roligt att du tycker de :)

Hoppas du kommer tillbaka för mer inspiration!

Ha en bra dag!

2009-04-18 @ 13:23:11
URL: http://littledessert.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0