En katt sitter på ditt arbete.

Vill du ha husets bästa plats,
flytta på katten


Idag efter jag tillbringat hela dagen på universitetet så kom solen fram ur molnen.
Slog mig ner på mosters veranda med en inredningstidning, för en stunds avkoppling i solskenet.
Vips så hoppade Beckham upp i mitt knä och ville bli ompysslad.
Men när solen börjat gå ner och det inte var lika varmt längre, så försvann han.
Ett tag senare upptäcker jag vart. Han har lagt sig skönt till rätta i "min" säng.
Så det ligger faktiskt något i det gamla ordspråket...

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en underbar helg :)

2009-04-24 @ 22:15:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah vad jag langtar hem till er och allt det dar!!

2009-04-25 @ 18:07:25

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0