Jag är osynlig, så du kan inte se mig

Idag har jag varit rask må ni tro. Jag och farfar har kittat om båten, jag har hunnit med tregånger så mycket som jag hade tänkt göra i skolan, lagat en trerättersmiddag och varit ute och sprungit. Det ni! Är ganska så stolt över mig själv =)
    
Dagens sötaste, var helt klart en liten flicka som jag gick förbi när jag var ute med Isa och Mickan.
Det var nämligen några barn som lekte kurragömma och ena flickan sprang fram och ställde sig precis bredvid brevlådan. De andra barnen såg jag inte, utan hörde dem bara då de höll till på andra sidan huset.    
Så kom killen som skulle leta rusande runt husknuten och såg den lilla flickan vid brevlådan. Genast började han hoa att han hittat henne, men hon stod lungt kvar. Killen börjar bli lite irriterad över att han inte fick någon reaktion, då flickan lite pillemariskt säger. "Du kan inte se mig, för jag har gjort mig osynlig". 
Det blir aldrig samma sak när man ska återge en händelse, men jag lovar ungen såg så himla söt ut att jag inte kunda annat än att gå vidare med ett stort leende på läpparna.




Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0