Lycksele, tur & retur x2

Idag var jag åter igen till Lycksele. Så nu börjar jag att kunna den vägen ganska bra, med tanke på att jag åkte den fram och tillbaks både idag och igår! Fast resultatet blev bra, så det var värt allt resande!
     Sedan efter jag slutat jobba har jag tränat och ätit lite grann. Nu ska jag nog städa lite och kanske byta gardiner om jag orkar, annars så får det vara tills på måndag. Jag ska nämligen ner till Umeå i helgen och vi det låter på pappa som att vi kommer att åka toktidigt imorgonbitti, så det blir nog att söka sig mot sängen sedan.

Kommentarer
Postat av: sandra

okej myss:)

2008-11-29 @ 12:08:05
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0