"Dagavill"

Det känns som om det vore lördag idag, men jag antar att det beror på att jag är ledig idag. Dock så var jag ändå på jobbet en sväng, eftersom vi skulle ha schematräff. Och eftersom jag har haft ganska bra flyt idag, så tog det inte allt för lång tid. Och sopan bjöd oss även på skumtomtar, så det var riktigt festligt!

     För övrigt så har jag spenderat min tid till att beställa ifrån olika kataloger, samt tagit tag i min kakbok ! Så nu är det kakor för hela slanten, funderar även på om jag ska lägga in några fler än de 70 recept som jag redan har.  För som sagt, jag måste ju börja i någon ände och med fem böcker på gång så finns ingen annan råd än att ge sig i kast med redigerandet.

     Nåja, nu är det snart Äntligen Hemma. Men eftersom jag redan har haft min fysträning idag, så tror jag att jag skippar dumburken och går ut med Mickan på en långpromenad.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Sv: På Theselby.com

2008-11-18 @ 19:59:19
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0