Mammas kupp

Såg nu att jag bara hade sparat detta inlägg som ett utkast och inte publicerat det. Så nu sker det istället, dock så är det inte dagsfärskt direkt ;)

Det är verkligen jätte roligt när folk är inne och lämnar små "fotavtryck" efter sig i form av kommentarer. Det gör det värt att blogga, samt att min telefonräkning inte blir lika hög!

Förrseten så har tullen släppt igenom båda av mammas paket nu. De torkade bananerna var ett välkommet energitillskott. Det lär behövas som jag jobbar.

Blev väldigt saltsugen idag och hade därför tänkt att hugga in på torrköttet, men vad ser jag? Mögel!!! Nu är det helt oätbart och jag som hade längtat så!!

På tal om mamma, så tror jag att hon har genomfört en kupp mot brevbäraren. Hon har nämligen fått tag på flera exemplar av Västerbottningen. Som hon nu skickar ut till halva släkten.. Förklaringen till hennes beteende? Dels så är det med ett reportage om Sorsele Western Riders (SRW), men också en intervju med mig. Och detta vill hon sprida till hela världen. Själv så stör jag mig på de stavningsfel som smygit sig in i texterna...


Påtal om texter och sådant.. jag har upptäckt att båda jag och kusin Johanna har samma rubrik "Flyga drake" på våra bloggar. Ganska kul att vi båda blev inspirerade av samma bok..

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0