Den rosa ängeln

Vaknade halv sju imorse av att en liten rosa ängel kom tassande. Sedan dess har jag varit fullt sysselsatt med att städa, laga mat och underhålla barnen. Katta kör nämligen grus idag, så att jag är för ovanlighetens skull inne.
    Nu vilar barnen, så därför tänkte jag sätta mig och blogga en stund innan jag går och väcker dem och tar dem med ut i blåsten och leker. Sedan ska vi till Tryggvis lycka även kolla på alla maskiner som nu mer tar upp hela gårdsplanen. Han gillar mest traktorer, men andra maskiner tycker han också om.

P.S: Farmor, jordskalvet drabbade främst de södra delarna av landet. Dock så kände man av det på hela ön. Jag kände att det skakade till i marken, men förstod inte förrän senare att det var jordskalvet. Jag trodde skakningarna hade uppkommit från någon av alla maskiner som nu har invaderat gården. ( Vi håller på att bygga ett fårhus till..). Men troligen var det jordskalvet, eftersom jag precis hade tittat på klockan och sett att det snart var dags för fika ( vi fikar vid fyra, och skalvet var strax före det).

Har förresten laddat upp lite mer bilder på pixbox nu : )

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0