Mad Men

Det blev inget Öland. Jag tittar på min färdigpackade väska nu när jag skriver det här och inser att jag inte kom mig långt allt. För jag ligger nämligen i min säng där jag legat ända sedan i torsdagskväll. Troligen influensan. För jag har ont i hela kroppen och feberfrossa.

 

Men det som inte dödar, det härdar. Lite tur måste jag tycka att det är eftersom min stora tenta i marknadsföring ligger bakom och inte framför mig! På tal om marknadsföring och reklam så har jag snöat in på Mad Men. Jag är väldigt långt efter alla andra, jag vet eftersom alla andra redan tycks ha sett den. Men inte jag alltså, utan det kom nu i helgen för himmel vilken bra serie det är! Extra skojigt blir det för mig som har reklamens grunder färsk i minnet! Sedan är ju alla dessa klänningar ett kapitel för sig!

 

Klicka på bilden så kommer du till källan
 

P.s: Kunde inte riktigt greppa varför man gett serien titeln Mad men, tills jag googlade det och fann att reklammakarna på Madison Avenue kallades för Mad Men.

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack för alla fina och peppande ord verkligen!
Haha bra där, nej vidbränd och förkolnad vill jag ju inte bli=)

Det har varit riktigt tufft och är fortfarande svårt att få ihop allt. Men idag såg jag ett litet ljus och vi närmar oss trots allt målet.

Åh ja de har så fina kläder i Mad Men. Ska erkänna att jag bara sett något enstaka avsnitt, så här är en till=)
Stackaren som blev sjuk inför Ölandsresan! Hur mår du nu? Hejja dig som dock gjort mastodonttentan=)
Vilken tjusig dukning från er Nobelmiddag!
Kram

2013-01-20 @ 19:02:19
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0