Slott och koja

 Vi släpar, kånkar och bär. In i den nya lägenheten som är stor och ljus. Många fönster, underbart parkettgolv och gamla element. Fick nycklarna i lördags och nu bär vi som bara den. Mest P och hans vän Magnus, för jag jobbar om dagarna. Men om kvällarna och nätterna så fixar och donar jag. Igår var det köket som fick sig en omgång. Ikväll står sovrummet på tur, ett rum som för tillfället är fyllt av flyttlådor.

Ett litet drömsovrum med Boråstapeten Karlslund.

 

Dock är det så långt man kan komma från det sovrum som jag nu har, som är fyllt till bredden med flyttkartonger som ingen vet vad det är i.

 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilken underbar tapet, sådär lagom romantisk och gullig! Varm färg var det på med :D
Jag har inte hunnit smaka tårtan än faktiskt men kan tänka mig att den är otroligt frisk och god! Får prova den någon gång snart :D
Haha nej jag behövde inte vänta länge alls på den lilla, fick nämligen en dotter den 26 juni(4 dagar före beräknat). Hon är så underbar den lilla :D
Kram

2012-07-04 @ 11:11:54
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Camilla

Åh vad roligt med flytt! Jag älskar att flytta, både nerpacket och uppacket, iordningställandet och fixadet. Vart bor ni nu?

Givetvis hör jag av mig om det blir en Göteborgstripp senare i sommar, troligtvis kommer vi att fara iväg en helg i september så då hoppas jag att du har tid att klämma in en fika :)

Min midsommar var fin den också, jag var ute på en ö strax utanför Gävle med sambo och hans släktingar. God mat, ringdans och kortspel halva kvällen, jättemysigt!

Får du någon semester denna sommar?

2012-07-04 @ 11:36:36
URL: http://betweenheavenandhello.wordpress.com/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0