Superträning

Livet här borta är hårt, men det visste jag redan innan jag kom hit. Dock inte att det skulle vara så här tungt, men allt detta slit för med sig en hel del positiva saker också:

  • Det går superfort på mornarna att klä sig, eftersom jag inte behöver hålla på med att knäppa en massa knappar/ hålla på med någon dragkedja. Det är bara att dra upp byxorna
  • Jag skulle aldrig komma på, eller ha tid för den delen att träna 14 timmar per dag om jag var hemma. Och all denna träning har gett resultat.
  • Jag hinner lyssna på sjukt mycket musik, nu när jag har kommit på att jag kan ta med mig mobilen ut.
  • Sedan så är jag ju på ISLAND, så när jag är nära att stupa, så kan man kika mot horisonten och se alla hästarna. Om man råkar ha oturen att inte se dem, så kan man alltid luta sig mot spaden.

P.S: Lillebror fyllde 18 år igår!!! Detta firade han med att gå ut, dock kanske han kände sig lite bevakad med tanke på att jag bett både Hella och Robert att hålla ett öga på honom. Dock så visade sig visst idag att jag bett om bevakning på fel person ; )


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0