Spaningen fortsätter

Igår skrev jag om hur det såg ut i stugan när jag kom, vilket du kan läsa om här. Idag tänkte jag fortsätta med bildvisningen, men istället visa hur det såg ut efteråt. När jag boat in mig som bäst...
 
 
Precis när du klev över tröskeln så möttes du av denna syn...
 
 
 
Soffhörnan artade sig så här...
 
 
 
Och kokvrån som stod just brevid såg ut så här...
 
 
 
 Mindre än en meter från "kokvrån" var resten av köksdelen...
 
 
 
Fast denna bild kanske ger en bättre helhetsbild över den vrån...
 

 
Myshörnan med den fina skolplanschen har jag fått av min underbara kusin...
 
 
 
och avslutningsvis så var där ett mysigt litet sovloft...
 
 
Betydligt mer Lisainbott och det har jag behövt, då gångerna jag kunnat åka hem är så få att jag kan räkna dem på ena handen. Detta ringa antal beror så klart att jag behövt färdas genom i princip hela Sverige för att komma hem till mitt Västerbotten och mycket därför så gjorde jag ett nytt litet hem i skåneland.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Skönt att höra att det inte är så svårt att baka wienerbröd, det ger hopp=)
Kan tänka mig att det gav en viss stämning att vara på plats i Malmö, härligt.
Tack är väldigt nöjd med tunikan, har redan invigt den=)

Härligt att livet leker och att få påbörja semestern!
Vilken fantastisk stuga, vilken dröm. Gillar hur du inrett det till ditt. Ser färggrant och härligt ut. Älskar för övrigt blomtapeten!
Tror inte min axel och nyckelben är något allvarligt, men det gör rackarns ont, vet dock inte vad det är än.
Min midsommar var fin och lugn, alldeles lagom=)
Har inte tagit mig tid för 100-åringen än, men imorgon blir det ett besök, är så nyfiken efter allt du berättat=)
Fin sommar på dig med!
KRAM

2013-06-25 @ 23:46:10
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Kusin

Såå mysigt du gjort! Och vad glad jag är att jag hann ner och se det också!:)
Du har verkligen förmågan att boa in dig:)

2013-06-28 @ 06:19:08
URL: http://Www.lady.tramp.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0