Jullovets sista dag

Jullovets sista dag. Jag har varit ledig sedan 21 december, så det känns skönt med en kort vecka bestående av två arbetsdagar. Vinden viner utanför knuten och regnet smattrar mot rutan, snart har all snö regnat bort.

Nils farmor fyllde 80 år ✨️ Vi firade henne på gamla Bryggeriet i Nora.

Det är kanske så här jag ska använda alla gamla lastpallar? Bygga utemöbler.

Lampinspiration gängde i taket! Mina gamla hjul skulle göra sig ypperligt bra med lite belysning ✨️

Udda kaffekoppar ska de va'! 

Pusselstund

De första dagarna tillbaks på gården har spenderats med kalas gånger två (varav den ena fyllde 80 år!), uppackning, matlåderace samt röj nere i höladan (vi är inte klara ännu, men har kommit en bra bit på väg). Igår kväll började vi även att tömma det andra rummet, eftersom vi har insett att vi behöver ta fram muren. Pust! Jag vet därmed vad vi gör här framöver- eldar om det är vindstilla och uppehåll samt river tapeter om det är dåligt väder, så som det är idag. Det var allt för nu från berget! 




Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0