Tjuvkik

Under läsåret som gått har jag aldrig delat med mig av hur mitt boende såg ut. Glimtar från den har stundtals skymtat här  på bloggen, men inga helhetsbilder. Men det tänkte jag ändra på nu, för nu sitter jag på före-och efterbilder…

 

Så här såg stugan ut exteriört (och det ändrade jag heller aldrig på).

 
 
Stugan bestod av bottenvåning samt sovloft. Bottenplanen artade sig så här...
 
 
 
 
 
Och påväg mot loftet så såg det ut så här...
 
 
 

 

Interiört var det minst sagt sparsmakat inrett och väldigt, väldigt vitt. Det kändes med andra ord inte som mig! Så jag boade in mig och satte min prägel på det. Är du nyfiken på att se hur det blev, så kan du ju alltid kika in imorgon!

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0