Att vända blad

Idag fyller jag 33, vilket känns som en smått overklig siffra. Kommer ihåg när man var liten och tyckte att de som gick på högstadiet var gamla!

Den bästa present man kan tänka sig har jag fått. En frisk liten flicka som ligger vid mitt bröst. Är så innerligt tacksam ❤ 


På sängbordet står en brokig trädgårdsbukett. Jag har just druckit upp morgonkaffet. Det där med natt och dag tränar vi fortfarande på. När vi väl vaknade i förmiddags hade jag en del grejer på min vill-göra-lista som jag passade på att få undan medan Vilja ännu sov efter barnvagnspromenaden. Tror att jag minsann ska ta och fylla på min urdruckna kaffekopp. Det får bli en påtår.



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0