Inte riktigt som planerat

Denna vecka har varit en sådan där vecka som inte riktigt blivit som man planerat...

Jag har tvättat samt torktumlat mitt USB-minne. Tips testa det inte! Teknik gillar inte att bada, även fast vissa är utrustade med SIM-kort...

Jag har fått en lampa i huvudet, där huvudet vann duellen och glaskupan exploderade. Knoppen drog dock på sig en bula och huvudvärk, medan kroppen fick städa.

Jag har drömt mardrömmar där jag får tunghäfta, mina slutpresentationer stundar nämligen varav den första imorgon! Men mina talkort inför morgondagen är färdigskrivna och inlaminerade, in case of bad weather.

Jag har bakat glutenfria småkakor som föll sönder innan de ens lämnat plåten och då bakade jag inte ens ökensand! Men det blev väldigt goda smulor!

Jag har även lyckats med bedriften att hälla vatten i morgonkaffet istället för mjölk samt rullat Chilis köttbullar i smör till den grad att jag glömde smöra min egna morgonmacka.

 
Däremellan har jag letat färgprover och kånkat tapetböcker, bakat surdegsbröd (som faktiskt blev riktigt fina) och sitter nu på ett tåg mot Malmö. Tyvärr med fel par strumpbyxor! Har fått ett par riktigt varma i fleece av mamma som är världsbäst uppe i norr, vilka jag upptäckte att jag fått på mig när jag skulle rusa till tåget, så nu är det lite hett om benen...
 
Hoppas att du haft en fin vecka, jag siktar att ta revansch veckan som kommer! Och snart är det sommarlov, okej kursavslut, men det är en riktig peppkaramell även det! 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0