Om att fira födelsedag

Lördagen den 2 juli var ingen vanlig dag, för det var min födelsedag tillika Rosens dag. Jag brukar för det mesta jobba på min födelsedag, men inte i år. I år har jag däremot firat i dagarna tre, i olika delar av vårt avlånga land. Började hemma i Sorsele Kommun med mor-och-dotter lunch och loppis, för att sedan åka ner till kusten och bli bortskämd hos moster med räkor, vitt vin och nybakt bröd. Efter lite hallonmarängtårta var det dags att hoppa på nattåget. Vaknade i Hallsberg och blev bortskämd med presenter, jordgubbstårta och jordgubbsfrossa. Gick på marknad i Järle och nosade även upp en loppis. Igår, söndag var det Tusen trädgårdar (ett blogginlägg kommer inom kort) och firande hemma hos Nils familj. Lyckades även övertala Nils att svänga in vid en loppisskylt…

 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0