Med en doft av ängsblommor

Jag har slutat ge min kropp aluminiumklorid. Det var ett par år sedan jag slutade med det och använder numer enbart deodorant utan massa farligheter. Det tycker jag också att du ska göra!

 

 
Ljung hudvård är en av många som producerar ekologiska deodoranter. Varför jag gärna vill slå ett slag för detta företag är för att dels så är det ett företag från min hembygd som jag har ett stort personligt förtroende för. Sedan så  har jag själv testat produkten i flera år och anser därmed att jag borde kommit underfund med eventuella biverkningar vid det här laget. Men då jag undersökt i snart åtta år och inte hittat några, så gör jag helt enkelt som så att jag jag rekommenderar den och låter du själv avgöra!
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0