Vårstädning

Det bara slog till. Städilet som jag inte kunde värja mig emot, så jag har minutiöst städat hela lägenheten. Tvättat allt inom lägenhetens väggar. Rensat skafferi och kylskåp. Gnuggat kakel. Gått igenom lådor och kasserat massor av ”bra-att-ha” saker. Färgkoordinerat lp-skivorna och haft skovård av samtliga mina skor (och det är ett antal). Lägenheten fullkomligt glänste när min kära kombo vred om nyckeln och klev in. Tror detta var en reaktion på att jag inte fick springa. För egentligen så ville jag dra en mil i löpspåret ,men kiropraktorn som jag besökte någon gång i mitten av all städning, fick mig att lova att jag inte skulle träna idag. Imorgon ska jag däremot på spinning, mobilen brummade nämligen nyss till och meddelade att det finns en plats! Tjoho!
 
 
Jag hade ju egentligen tänkt att plugga, men nu ska jag istället titta på de vackra bilderna tills dess att jag somnar...
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0