Att boa in sig

I somras flyttade jag från Lomma in till stora staden. Blev Malmörit. Mamma och pappa stannade till med bilen innan de fortsatte vidare ut i Europa. Då minsann hände det grejer i mitt då kala rum, i den lägenhet som jag just fått nyckeln till! Arbetstrion med massor av idéer men även vitt skilda kunskapsområden gick loss och det blev tillslut så mycket idéer att jag behövde säga stopp! Vi behövde begränsa oss, eftersom vi bara hade 24 timmar på oss. Hade jag haft mina föräldrar här mer än ett dygn så hade vi nog renoverat hela lägenheten till oigenkännlighet, men nu stannade de bara ett dygn. Men under detta dygn hann vi både med att shoppa, sy, fålla, borra, hamra och mer där till! Här kommer en liten insyn hur det faktiskt blev...

 

 

Jag skapade bl.a. ett rum i rummet med hjälp av textil och en bokhylla (vilket skymtar i fönstret)

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0