Super Marios vänner

Fick dessa fina örhängen på posten! Beställde dessa av fina Tessie som har bloggen Curves4all. Tänkte först att dessa kan jag pyssla ihop själv! Men så kom jag på varför inte stötta någon annan? Visst jag kan köpa pärlor och krokar, men det tar tid och med mina långa arbetsdagar som jag allt för oftast har, så är det bättre att delegera. För man behöver inte göra allting själv!

 

 

Nu låter det som om jag redan är där. men i själva verket har jag enormt mycket att jobba med för jag har alltid varit Fröken kan-själv och kommer nog alltid att vara det också. Men det betyder för den skull att man inte kan inse detta och se till att försöka ta tag i saken.


Kommentarer
Postat av: Vicky

söta!

2012-05-24 @ 10:33:21
URL: http://vickys.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0