Bloggforum 2012

Helgens roligaste händelse! Frida från Trendenser anordnade ett bloggforum på Clarion Hotel Post! Fick inte äran att vara med som bloggare, men som privatperson! Givetvis hade det varit roligt att fått ha förmånen att vara med båda dagarna, men man kan inte få allt. Det blev ändå massor med mingel med andra bloggare, intressanta föreläsningar och krossade fördomar...

 

"Lillagumman” Karin Adelsköld, komikern från SVT var moderator och en väldigt underhållande!

 

Frida från Trendenser, Clara och forskaren Anna-karin Nyberg invigde sin föreläsningsturné ”Bloggar och Business” och krossade samtidigt lite av myterna om företagande.

 

Sist ut var dagens huvudtalare Blondinbella som fullkomligt krossade mina fördomar om henne (erkänner med handen på hjärtat att jag haft sådana) till små smulor.

 

Bild: Min egen. Övriga lånade från Bodil Bergqvist och Frida Ramstedt

Men allt kan inte vara guld och gröna skogar och inlindat i allt det här fina fanns det faktiskt också tre bittra karameller: Vi som inte lyckats norpa åt oss någon bloggplats fick varken lukta på exklusiva parfymer (som vi faktiskt blivit lovade), det var ett riktigt svårt fotoljus (därför har jag lånat Fridas bilder) eller att vinmingla och därmed prata med någon av de riktigt stora bloggarna. Hade gärna velat hälsa Clara att jag följt henne sedan hennes start i lokaltidningen med sommar på burk...Men det fina övervägde ändå och längre fram i veckan ska jag berätta mer...



Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Jag har faktiskt inte varit något fan av rädisor förut men tyckte det passade bra i potatissalladen=)



Ja verkligen! Vad fint av din sambo att komma hem med Pocahontas, så mysigt.



Min helg har spenderats i Östhammar med min sambo o hans föräldrar. Åkte ner för att hälsa på, min sambo gör exjobbet där denna termin. Hur har din helg sett ut?



Vad roligt med bloggforumet! Har läst om det, och som du också följt Claras blogg under flera år. En av mina favoriter faktiskt=)

Dock, vad tråkigt att det fanns saker som var mindre bra också. Inte kul när man blivit lovad saker ju.



Den mintgröna hyllan där nedan är bedårande! Så söt o praktisk. Jag älskar också gamla flaskor o burkar för övrigt.



Och underbar engelsk pelargon där nedan. Jag funderar skarpt på att införskaffa mig ett gäng pelargoner till =)

Kram

2012-05-07 @ 20:30:10
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0