Födelsedagsfest och vasaloppsspinning

Inte båda på en och samma gång då, utan uppdelat mellan två dagar. För nu i helgen har det varit full fart. För i lördags så var det middag och födelsedagsfest hos Elias. Svängde förbi tidigare och hjälpte till med buffén. Dock kom jag mig inte för att ta en endaste bild efter dessa fyra timmar av matlagning. Men när väl de övriga gästerna dök upp kunde vi enas om att det var riktigt gott och min tårta hade en strykande åtgång...

 

Mjölkfri sommartårta med färska jordgubbar


Sedan så var det vasaloppsspinning på söndagen, så benen fick sig minst sagt en rejäl genomkörare! De bytte instruktörer varje halvtimme, men vi deltagare trampade snällt på i fyra timmar (vi la med andra ord inte av när Jan Brink gick i mål) och sedan var det våffelsöndag hos fina Sara innan P bjöd på söndagsmiddag. Jag har kort sagt haft en väldigt fin helg!

 


Kommentarer
Postat av: Marléne

Sååå fin tårta du gjort, hörde att den var jätte god också :)

2012-03-06 @ 17:18:06
Postat av: expert

de märks att du har koll på skidåkareliten, Jan brink det var någon ny stjärna :) Jörgen brink

2012-03-07 @ 10:36:29
Postat av: a Lady & a Tramp

ååh, den där tårtan skulle jag vilja smaka!

Recept!? =)

2012-03-09 @ 22:11:30
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0