Svärdet vs. Pinnen

Snart gäller det. Har inte stått bakom baren på snart ett halvår, men ikväll så ska jag tillbaka. Tillbaka för att damma av mina kunskaper och duellera mot en kille som tidigare jobbat som bartender på stället. Han kommer inte enbart att vara min kollega för kvällen, utan även min motståndare.  Vi ska nämligen duellera om vem som får fast anställning...

 

Egenblandad Mojito

 

Jag försöker intala mig själv att det är ett roligt inhopp, att jag får blanda drinkar igen. Dock så ska jag givetvis göra allt för att ta hem denna duell, så att jag får fortsätta blanda även i framtiden. Taktiken för detta är ett stort leende på läpparna samt en nypa kvinnlig charm. Wish me luck!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fin blogg du har.. och vad gott med mojito, det är min favvodrink:)

2011-09-26 @ 07:18:55
URL: http://karinolofsson.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0