Krigsmålad indian

Vi saknar spegel i lägenheten, men jag vägrar bestämt att köpa någon ny! Jag har ett antal i andra änden av Sverige (hemmahemma- Som för övrigt helt är ett av mina hittepåord. Det betyder i alla fall platsen där ens hjärta bor) och inte hade jag då tänkt "slösa" en massa pengar på någon ny. Inte på en liten stackare i alla fall! Och när P är hemma så hojtar han till om jag ser ut som en  krigsmålad indian. Värre är när han inte är hemma och jag måste sätta hela min tillit på att handen är stabil. Det kan jag direkt säga inte händer varje dag, för en dag när jag var nere på stan upptäckte jag nämligen i ett skyltfönster att jag hade ett stort streck ovanför ögat (mascaraborsten hade slintigt och lämnat spår...)


Och på tal om att bli målad, igår var jag inne på Body Shop och fann att de hade gratis testsminkningar där. Jag hoppade givetvis upp i stolen för att prova höstens trender. Men som jag sa till expediten innan, "inte för starka färger bara. Vill ju inte se ut som en krigsmålad indian..."

 


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hihi jag brukar också säga hemmahemma om sthlm där jag kommer ifrån och fortfarande känner att jag hör hemma :D

Haha ja kylskåp är ändå bäst att ha va? :P

Nu ligger vinnaren av armbandstävlingen uppe på bloggen, kika om det blev du!

Kram

2011-09-30 @ 09:57:44
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0