Tuppen som aldrig gol

Jag var inte uppe med tuppen. Eller tuppen är död, men om den vore levande så är jag helt säker på att den steg upp före elva imorse. Blev helt paff när jag tittade på klockan och såg att jag sovit tio timmar i sträck!


Jag skyller på att min rumskamrat,
den uppstoppade tuppen aldrig gol imorse...

Men så var gårdagens 14 timmars arbetspass också något i hästväg, men o så roligt! Trivs redan på mitt nya jobb, plus att kollegorna är otroligt rutinerade och duktiga! Får värsta wowkänslan varje gång jag kliver in i köket! Men nu är det dags att börja jobba igen! Ciao!


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

det är ju bara härligt med sovmorgon!! kommer ihåg för två år sen ganska exakt då vi sov ut efter julfesten och missade dagsljuset =)

2011-11-27 @ 18:56:48
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0