Pre exam

Idag är det fredag. För er som inte redan visste det! För mig betyder det att tre av fyra otroligt roliga veckor har flugit förbi! Samt att idag var dagen vi hade pre exam- Otroligt pirrigt innan, men nu så här efteråt så är jag bara glad att Nicklas gav oss den chansen att fått prova på stressen och känslan att nu gäller det! Fick 94 % eftersom jag slarvade med garnityren. Det samt speed rac systemet ska jag ta med mig till det riktiga provet, då det förhoppningsvis kommer att gå ännu bättre! :D För jag ska försöka undvika herr nervositets krokben som jag vet att han kommer att försöka sätta ut för mig. Och jag vill inte ramla!!!

En av mina fyra kreationer- Miss Strawberry



Belöningen sedan var att få blanda cocktails efter helt egna recept. Och jag som gått och klurat på olika smakkombinationer skred genast till verket och det blev inte mindre än fyra cocktails! Miss Strawberry blev så god som jag hade hoppats och detta firades efter skoldagen med lite shopping på Ramblan. Ett par blå klackar och en grön scarf fick följa med hem. Nu ska klackarna snart användas, för det är utgång i sikte. Uppvärmning på kända Gimlet och sedan vidare till City Hall. Känns som om kvällen kommer bli bra! Nu ska jag dock börja fixa mig så David och Dan slipper vänta...Adiós!




Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0