Pysselhelg?

I helgen är jag LEDIG. Ledig och i Sorsele. Navelluddspill kommer dock inte att ske. Lite mindre pyssel som att måla klart spegeln, korrekturläsa lite i min medicinalväxtbok, glutta lite på drinkrecept, ta långa promenader med hundarna, äta gott och dricka litervis med te. Det är planen och den höll på att ändras igår kväll, men så är jag ju hundvakt så jag fick avstå. Annars så skulle jag gladeligen följt med och varit staketryttare på tömkörningskursen! Men nu bidde det inte så. Jag kanske kan lägga in ett sypass där istället, mina täckbyxor behöver nämligen lagas. Sedan vore det ju finfint om jag kom mig för att sy de där lavendelpåsarna som jag har gått och funderat på…

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0