Kladdkaksmuffins

Inget vettigt verkar bli gjort nu, är nog bäst att krypa i säng.
De senaste dagarna har jag hunnit med att ta en sväng förbi Glommers. Har varit där och varit ute och kört skoter och pimplat bl.a. Om man nu kan kalla det att pimpla, jag och Zacke gav upp ganska snabbt och ägnade oss mer åt att sola än till att fiska.
    Jag har ajat mig runt på Lenas spikmatta, sett film med Robert och co. och lite annat smått och gott. Samt upptäckte sex and the city. Fattar inte riktigt hur jag har kunnat missa den serien, men jag antar att jag haft annat för mig. Nu är jag däremot nästan frälst efter att ha sett filmen. Är skoboxen nästa traderaköp kanske?

Men sedan någon dag är jag hemma och har pysslat på lite. Efter att R. åkte idag så har jag både hunnit med att ta en löpartur, baka och plugga litegrann. Men nu är det sängen, ska försöka lägga manken till i köket imorgon och laga en trerätters som avskedsmiddag imorgon till farfar och Marianne som åker hem på onsdag förmiddag.

Kommentarer
Postat av: Maja.

håller helt med, känns nästan lite diskriminerande att inte kunna köpa glass som alla andra:S

2009-04-21 @ 11:37:36
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym



TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-04-21 @ 11:39:19

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0