Julrim och sorgetårar

Åh snart är denna dagen slut. Och lite längre fram även denna månad. En månad som jag vanligt vis ser fram emot hela året och som jag tycker är så himla mysig!
     Men det var förr det, i år har december månad varit den jobbigaste på hela det här året. Och än är den inte över...
Hoppas bara på att jag inte får allt för många fler otäcka överraskningar, om så vore så får jag väl snart smeknament Fontänen.
För som jag har grinat idag, från lunch och framåt. När jag har rimmat på julklapparna, när jag cyklade till jobbet, på jobbet när jag stod och diskade.
Ja, jag grinade ända fram tills dess att pappa ringde vid femtiden och meddelade att det var över för den här gången och att de var påväg hem.
     Hur länge julefriden varar denna gång, det får vi se.

Påtal om frid och så, så har jag i alla fall löst ett av mina problem som jag har gått och klurat på. Frågan är hur lösningen kommer att mottas?

Frid & fröjd!

Kommentarer
Postat av: Linn Skum

Tänker på er Lisa! Hoppas det ändå går bra för dig! Jag beklagar verkligen. Kram

2008-12-12 @ 13:55:50
URL: http://linnskum.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0