Yoga ute i solskenet

Vaknade imorse av att solens strålar som letat sig in i mitt rum. Blev klarvaken på ett nafs och gick ut i trädgården och utövade lite yoga. Super härligt att vara ute och känna gräset under fötterna och vinden som lekte i håret. Dock så är jag inte helt kry än, utan kände av bihålorna när jag gjorde "sköldpaddan". Men de andra positionerna gick finfint : )
     Sedan efter att jag tagit en långdusch och fyllt magen med lite lunch så lade jag mig ute i solskenet och lyssnade på musik/ läste.
En riktig slappardag idag med andra ord och snart ska jag och Katta krypa upp i soffan och se "The wedding date". Jag har redan sett den, men jag har ovanan att se bra filmer flera gånger om. Vilket min pojkvän inte är allt för nöjd med, han tycker, så som många andra, att när man väl har sett en film. Ja då har man SETT den. Och då behöver man inte se den två gånger till ; )

Bless

Kommentarer
Postat av: moster Gun-Britt

hej
Ska försöka göra ett inlägg och hoppas att det funkar?
Agnes bor här några dagar eftersom Stina o Bodil är i Ammarnäs och intervjuar. Jobbet går tydligen bara bra. I morgon åker vi upp med Luna o Agnes. Tristan stannar i Umeå med Jonas och har "killhelg". Vi saknar dig! Sköt om dig. Hälsningar Gun-britt

2008-06-03 @ 13:34:34
URL: http://lizzzies.blogg.se/
Postat av: mamma

hej
vad roligt att du mår bättre! jag håller på att göra iordning ditt paket och undrar vilken bok det var, hör av dej på något sätt..

2008-06-03 @ 18:40:00
Postat av: Elina

Hej snygging-Lisa!
Hittade ditt svar nu, kollar närapå aldrig min hotmail. Nåväl, tur jag hittade det iaf! Jag kommer vara i Örlygshöfn, i Vesturbyggd och åker om 9 dagar, känns vansinnigt spännande och har packat kläder för alla möjliga väder. Turligt nog så kommer jag jobba inomhus på ett museum med café och turismkontor så slipper ta med mej stövlar. Såg att du fått saker skickat till Island, det verkar användbart, att folk skickar saker dvs :)

Hur länge kommer du vara kvar?

Ta hand om dig och tack för att du bloggar, du skriver superbra!
Kramkram

2008-06-03 @ 22:07:44
URL: http://anderssonelina.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0