Låt stå!

Den kombinerade magnet- och griffeltavlan i hallen är sedan länge klar. När jag publicerade en förebild så lovade jag att visa resultatet, men det har blivit hängandes (på väggen). Trivs väldigt bra med den, även fast magnetfärgen var lite grynig och därmed gjorde tavlan lite svår att skriva på. Skulle jag mot förmodan göra om den i framtiden så skulle jag enbart satsa på griffelfärg, för att det är så mycket lättare att skriva på en slät yta istället för en med "gruskorn". Men fram till dess nöjer jag mig med denna. 

Griffeltavelfärgen ser lite flammig ut, men det beror helt enklt på att jag sekundrarna innan drog av tavlan med en trasa. Ni läsare behöver inte riktigt veta precis allt
 
Närbild på ramen som är tänkt att ge en känsla av shabby chic.
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0