Tejp var det här!

Det finns två olika typer av pyssel- De som tar timtal att genomföra och de som går på ett nafs. Detta pyssel tillhör den senare kategorin. Jag är inte ens säker på om det får kallas pyssel, men snabbfix är kanske bättre? Hur som helst, alla som är ägare till en  tejprulle med hållare har kanske någongång suckar över hur obota fula det är. Men se du, det kan man göra något åt och det i en handvändning...



Urtrist köpes-tejp




Uppiffad variant som gör en bra mycket gladare!

Lätt som en plätt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snabbt och enkelt, det gillar jag. Framför allt när resultatet blir så bra!

2012-02-13 @ 20:51:25
URL: http://denvassastekniven.se
Postat av: Gabriella

SV: Jag hittade en mjölkkanna fast jag köpte den dock inte.

Ibland är min beslutsångest inte nådig haha.

Har hittat två fina nu men tänkte (försöka) att bara köpa en, kan inte bestämma mig bara=)

Så sant, ibland är det bra att vara lite snabbare i tanken! Dock brukar jag tänka som tröst om det jag tänkt köpa tagit slut pga min beslutsångest att det inte var meningen att det skulle vara min tur=)



Så bra, härligt att fira alla hjärtans en annan dag också! Finns ju flera fina dagar på ett år.



Fint att höra, roligt att det var bra hos din farmor!



Tack, känns lite bättre med förkyldningen idag faktiskt. Försöker ta det lugnt så gott det går.



Åh så tjusigt, fiffigt piff med tejphållaren!

Fick jag syn på en sådan i affären skulle jag titta en extra gång=)

2012-02-13 @ 23:44:18
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0