Prata i gåtor

Förresten, jag kanske inte ska prata i gåtor. Vet inte om jag nämnt det, men jag ska rycka in och göra lumpen i januari. Så där ja, nu var det nerskrivet! Och det är det som jag är så glad för att jag kommer att få göra, även fast jag varit sjuk. Och skulle jag inte hinna träna upp mig så har jag mina läkarintyg och jag blir inte spetsad på en påle som den snälle mannen sa.  Och gubben jag tidigare pratat med måste ha trott att jag skulle rycka in som jägarsoldat, så jag behöver inte kunna springa en mil med 20 kg packning på under en timme.  Med andra ord, jag behöver inte träna ihjäl mig :)

Ha en bra kväll, själv ska jag träna, men inte ryggen för den har jag oturligt nog lyckats vrida till på något vis. Men lite annan träning ska man väl ta sig igenom..



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0