Doften av en ärta

Jag har en ny doft! Jag doftar gröna ärtor och vanilj, det du! Den doften kan du troligtvis inte ens i din vildaste luktfantasi komma på hur den doftar! Det kunde inte jag heller förrän nyligen, då jag ofrivilligt blev med ny parfym. Jag köpte nämligen en spray till Chili för att få bukt på pälsen. Tänkte att han skulle bli mer vänligt inställd mot hela kavalleriet av borstar, om det gick enklare att reda ut underhåret. Oklart om han tycker det är så mycket skönare, men matte och lägenhet har fått en ny doft.

 
Nästa gång du får nys på något som du inte kan sätta vare sig fingret eller en luktcell på, minns då att det finns ett hundbalsam som luktar gröna ärtor med vanilj.
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0