På resande fot

Tavlan suddades aldrig ut den dagen. Meddelandet blev ståendes kvar på tavlan, liksom budskapet att det skulle låta stå kvar. Men så har jag hittat lite skrivtid i gömmorna, men istället för krita använder jag denna gång datatangenterna för att utrycka mig.

 
 
 

Befinner mig nu i Malmö, efter en snabb visit i Skara (och innan dess en tur upp till Västerbotten). Skara bjöd på tre dagars sammankomst med fyrbenta vänner, intressanta föreläsningar och spännande studiebesök. Helgen har fyllts med mys med vänner samt ett spännande event och imorgon stundar på nytt tre späckade föreläsningsdagar. Någonstans där hade jag tänkt klämma in ett antal blogginlägg och några skojiga uppdateringar!

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0