Summering av 2016

2015 slog #bestnine igenom, eller jag upptäckte i alla fall den tjänsten då. Jag liksom många andra hakade på trenden och gjorde så även detta år.
 
2015 blev jag trädgårdsingenjör, hängde en hel del ute (sommar såväl som vinter).
2016 somnade älskade momme in. Jag flyttade även ihop med Nils.
 
 
 
Urvalet görs efter ens mest gillade bilder, vilket inte nödvändigtvis behöver vara ens favoritbilder. Därför gjorde jag själv ett litet kollage över mina favoritbilder över året som gått. Några bilder är dock återkommande, till exempel den på Kebnekaises topp.  Här är några av mina instagramfavoriter från 2016
 
Förklaringar med start i översta vänstra hörnet: 
 
 
 🌿 Ridturer, livets lyckoelexir
🌿 Trädgårdsmästare på Enaforsholms fjällträdgård.
 🌿 Projekt Kungsleden: Nikkaluokta-Kvikkjokk traskades i år. 
🌿 Skejttur med fika i vårsolen uppe i Talludden.
🌿 Vi gick upp på Sveriges högsta berg, för vi "skulle ju ändå åt det hållet"
🌿 Höll några föreläsningar, här på Nolia Garden.
🌿  Åkte Hurtigruten och firade pappa.
 🌿 Traskade upp till Dalovardo, skrev krönikor och cyklade sista biten hem en ljummen sommarnatt. 
 
🌿 Sist men absolut inte minst, så har dessa två ögonstenar förgyllt mitt år- Många projekt och resor har vi roat oss med och fler ska det bli!
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0