Fram & tillbaka

Jag fortsätter åka fram och tillbaks i landet. Lämnade Linde imorse, svängde förbi Örebro och hamnade på kalas, innan sambon körde mig till tåget. Sitter nu på tåget ner mot Malmö och har just haft personalbyte här i Göteborg. Föreläsningsvecka x 2 stundar, så ryggsäcken är fylld både på bredden och höjden. Proppfull skulle man kunna säga att ryggsäcken är… För jag hoppas kunna varva plugg med lite äventyr!

Bjuder på ett gäng suddiga bilder från mitt lilla krypin i Malmö.
Såhär bodde jag under större delen av min studietid. 
Jag har fortfarande kvar mitt rum, men de flesta av blomstren har fått flytta med upp till Linde. 
 

 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0