Vårpromenaden

Våren är inte riktigt här än, men den har börjat göra sig påmind. Gruset som de lagt ut för att man inte ska dratta omkull så fort man kliver utanför dörren har börjat bilda små kratrar i isen. De senaste dagarna har vårsolen även behagat att titta fram och termometern visar plusgrader om dagarna. Ute på sjön har jag skymtat några par åka långfärdsskridskor. Dagar som dessa brukar jag försöka gå riktiga långpromenader. Ibland blir det en vända runt sjön, så som sist, då jag även tog med mig kameran och en termos med kaffe ut. Hade sällskap av Hella som också var ute och promenerade, fast i den Norska fjorden. Vi njöt av livet och för min del så såg det ut såhär:

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0