Ut på tur!

Ut på tur, aldrig sur! I alla fall inte om man rullar fram i en Volvo, som än så länge lever upp till sitt namn. Volvo betyder nämligen “jag rullar”. Jag brukar oftast åka tåg när jag reser, eftersom det både är bekvämt samt bra för miljön. Men nu när sambon skulle med och vi dessutom ska göra några avstickare, så föll lotten på bilen. Här i bilen övar jag mig inför mina två presentationer och ger min stackars sambo skavsår I öronen. Snart kan han nog presentationerna lika bra som mig själv!

 

Ikväll stundar middag på Harriets med resten av gänget som ska hålla föredrag nu under Nolia Garden. Ska bli riktigt trevligt att få sitta ner en stund med alla under lite lugnare former. Samtidigt som jag längtar till att piffa till mig och träffa flera av Sveriges största trädgårdsprofiler, så längtar jag minst lika mycket till att desserten ska ha sjunkit ner i magen och en får åka hem till moster. Få träffa familjen och släkten och bara mysa en stund innan läggdags. Bästa uppladdningen inför en intensiv morgondag!

P.s: Detta inlägg skriver jag från mobilen, det första i sitt slag. Hoppas därför att allt varit läsbart!

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0