Ett dansande landskap

Har varit nere i Skåne på snabbvisit. Åkte ner i söndags och är redan på väg uppåt igen. Landskapet susar förbi utanför fönstret. Jag njuter av en kopp kaffe och besvarar mail som blivit liggandes. Stökar undan sådant som jag har skjutit upp de senaste veckorna, för att det varit så många måsten. Men nu är hemtenta, inlämning och redovisning avklarad, för denna gång. Jag andas ut och sänker axlarna. 

Jag fixade det och nu ska jag ta helg efter 14 dagar av lite sömn och träning, men desto mer jobb. Jag och sambon ska fira med surdegspizza ikväll och beundra vår nya frysbox. Imorgon kommer ett peppande inlägg om tre stora förändringar i livet, som jag ännu inte delgett er. Dessutom filar jag på ett litet inlägg med touch av vår från södra Sverige, med ännu fler våriga bilder än den ovan. Men njut av dagen fina läsare, jag hoppas att ni har det bra!
 
 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0