Frocktober

Terminen är igång, löven börjar gulna och dagarna av självstudier rullar på. Nu när jag läser på distans så har jag blivit rätt så slappt på klädfronten. Något som jag håller på att råda bot på i och med Frocktober. Tänkte att denna månad som annars brukar kunna vara rätt så trist och grå skulle få sig en liten boost i form av dagens klänning. Alla mina klänningar (både de som är vintage, samt de som inte är det) behöver komma ut ur garderoben och återse dagens ljus. Lite enklare blir denna utmaning också under denna månad då jag kommer befinna mig i Malmö, Lindesberg eller på Öland. Med andra ord så går det att ha klänning utan att för den skull frysa ihjäl. Oktober och klänning (frock på engelska) blir Frocktober.
 
Gårdagens klänning var blommig (såklart) och kombinerades
med något tjockare strumpbyxor och en mysig kofta.
 
P.s: Några dagliga klänningsbilder kommer det minsan inte att bli, men en och annan kreation kanske fångas på bild. 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0