Bygga bo

Fläta med pil är himla skoj och dessutom är det fint! Promenerade förbi dessa, nästan kupolliknande klätterställningarna igår. Clematisen tycks vara lite illa däran, men den kämpar på. Nu har jag ingen trädgård och behöver därför kanske inte dessa väl tilltagna klätterställningar, men när jag väl blir med trädgård, då du! Där på våren, när saven börjar stiga, då ska jag traska ut med min sekatör och knipsa väl tilltagna längder som sedan ska formas till något i stil med detta. Kan knappt vänta innan jag får börja "inreda" vad som jag hoppas kommer att vara husets största rum, med den väl tilltagna takhöjden. 

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0