En trädgårdsmästare noterar

Jag jobbar på här på Enaforsholm. Det ekar lite tyst här på bloggen, men i mina öron hörs forsens brusande och svalornas kvittrande. De har nämligen flyttat in i trädgårdens fågelholk, svalorna. Någon som också har flyttat in är min praktikant, Lovisa, som jag haft förmånen att ha här i snart två veckor. Väldigt trevligt att ha någon att bolla tankar med samtidigt som jag själv fått fundera och strukturera upp mitt arbete. Nog för att jag arbetat målinriktat tidigare, men det är även viktigt att kunna kommunicera varför man gör som man gör samt vad anledningen till detta förfarande är.  

Dagarna fullkomligt rusar iväg, med långa dagar ute i trädgården och planering inför kommande event. Dessutom så har jag och Lovisa varit ute på äventyr, sånt kan man aldrig få för mycket av! 

 


 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0